Η Ρόδος και το Νότιο Αιγαίο, οι πρώτοι  προορισμοί στην τουριστική ιστορία της χώρας, που αποκτούν ενιαίο πρόσωπο και φωνή στα διεθνή ΜΜΕ

Κοινή, πρωτοποριακή πρωτοβουλία Δήμου Ρόδου, Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και φορέων, για τη θωράκιση του προορισμού από τα fake news, παράγοντα κρίσιμο για την επανεκκίνηση τουρισμού και οικονομίας, εν μέσω πανδημίας

 

Σε μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία, που δεν έχει προηγούμενο στα τουριστικά χρονικά του τόπου, αλλά και της χώρας συνολικά, προχώρησαν σήμερα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Δήμος Ρόδου, πλαισιωμένοι από τους τοπικούς, παραγωγικούς, επιστημονικούς και κοινωνικούς φορείς.

Για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά, τουριστικός προορισμός αποκτά ενιαίο πρόσωπο και ενιαία φωνή στις αγορές του εξωτερικού. Μια αναγκαιότητα, που παρότι συζητείται χρόνια, σήμερα υλοποιείται, υπό τις συνθήκες  που έχει διαμορφώσει η εν εξελίξει πανδημία του Covid – 19.  Σε μια περίοδο που ο παγκόσμιος τουρισμός επανεκκινείται, είναι κρίσιμης σημασίας η προστασία του προορισμού από την διασπορά ψευδών ειδήσεων (fake news) που αφορούν την πανδημία, που ενισχύουν το φόβο και την ανασφάλεια των δυνητικών επισκεπτών και λειτουργούν καταστροφικά στην προσπάθεια επανεκκίνησης της οικονομίας, με ό,τι αυτό σημαίνει σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο.

Σε κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν σήμερα, παρουσία εκπροσώπων των εταίρων τους που συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοποριακή πρωτοβουλία, ο Δήμαρχος Ρόδου, Αντώνης Καμπουράκης και ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, παρουσίασαν την κα Γιοχάνα Στραντ, η οποία στο εξής θα είναι η εικόνα και η φωνή της Ρόδου και των άλλων νησιών του Νοτίου Αιγαίου, στα ΜΜΕ του εξωτερικού.

Οι φορείς που ενώνουν τη φωνή τους σ΄ αυτήν την προσπάθεια, μαζί με τον Δήμο Ρόδου και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Ρόδου, το Οικονομικό Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, ο Εμπορικός Σύλλογος Ρόδου και το Εργατικό Κέντρο Ρόδου. Συνέχεια →