Τη συνεργασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τη Horwath HTL, το μεγαλύτερο δίκτυο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών τουρισμού και φιλοξενίας καθώς και με τη Novus Mind Ltd, διακεκριμένη εταιρία στο χώρο του ψηφιακού marketing, ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή που συνεδρίασε μέσω τηλεδιάσκεψης σήμερα, 22 Απριλίου 2020, κατόπιν εισήγησης του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου.

Με προτεραιότητα την επιτυχημένη επανατοποθέτηση του Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη νέα τάξη πραγμάτων, ο Περιφερειάρχης εισηγήθηκε, κατά τη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής, τη συνεργασία της Περιφέρειας με μια κορυφαία εταιρία παροχής συμβουλών σε θέματα τουρισμού και φιλοξενίας, με 50 γραφεία σε όλο τον κόσμο, τη Horwath HTL καθώς και με τον καταξιωμένο στο χώρο του ψηφιακού marketing Γιάννη Φώτη, εκ των συνιδρυτών και συνδιευθυνόντων της Novus Mind Ltd. «Και με αυτές μας τις συνεργασίες συμμαχούμε με τους καλύτερους και αγωνιζόμαστε μέσα από σκληρή δουλειά για το καλύτερο αποτέλεσμα για τα νησιά μας», σχολίασε ο Γιώργος Χατζημάρκος για τη συμφωνία με τις παραπάνω εταιρίες.  

Σύμφωνα με την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με στόχο της την έγκαιρη και σωστή προετοιμασία για τις νέες ανάγκες των τουριστών σε ασφάλεια, υγιεινή, πρότυπα και διαδικασίες, συμπεριλαμβάνοντας τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών σε ένα σύστημα βιώσιμης ανάπτυξης συνάπτει συνεργασία με τη Horwath HTL, αντικείμενο της οποίας είναι η ανάλυση του περιβάλλοντος, η κατάρτιση προτάσεων προσαρμογής, ο σχεδιασμός πλάνου επανατοποθέτησης, ο σχεδιασμός προτάσεων και λύσεων που θα απαντούν στις νέες προκλήσεις.

Η εν λόγω εταιρία συνεργάζεται με δημόσιους φορείς σε περισσότερες από 80 κυβερνήσεις παγκοσμίως, περισσότερους από 150 προορισμούς, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με διεθνή χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (Παγκόσμια Τράπεζα, Ευρωπαϊκή Τράπεζα, κ.λπ.), αναγνωρισμένες οργανώσεις (UNESCO, WWF κ.λπ.) και με επενδυτικούς οργανισμούς, όπως Dubai Corporation, Dubai Investment Fund, Azmont Investments, Goldman Sachs, Sberbank και Intesa Sanpaolo. Τέλος, 9 στα 10 κορυφαία ξενοδοχειακά brands παγκοσμίως, όπως Μarriott, Four Seasons Hotels, Regent Hotel & Resorts, Sheraton, The Ritz Carlton, Westin Hotels & Resorts και Hyatt συνεργάζονται  με την Howarth HTL.

Αλλά και στον κρίσιμο τομέα της on line προώθησης και επικοινωνίας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, λαμβάνοντας υπόψη τις νέες παραμέτρους που έχει επιβάλει η πανδημία, όπως την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις αγορές προέλευσης ταξιδιωτών λόγω του CoVid-19, αντικείμενο της συνεργασίας με τον καταξιωμένο επαγγελματία στο χώρο του digital marketing Γιάννη Φώτη, εκ των συνιδρυτών και συνδιευθυνόντων συμβούλων της Novus Mind Ltd, αποτελούν η κατάρτιση Digital Media Plan με βάση τα νέα δεδομένα, η επιλογή των κατάλληλων online μέσων επικοινωνίας καθώς και ο χρονικός προγραμματισμός της καμπάνιας επικοινωνίας ανά μέσο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο διευθυντής της Novus Mind Ltd, Γιάννης Φώτης διαθέτει διδακτορικό δίπλωμα στην επίδραση των social media στην επιλογή των ταξιδιών διακοπών, όπως και πολυετή επαγγελματική εμπειρία, πλέον των 20 ετών, στο χώρο του τουριστικού marketing, έχει συμβάλει στην κατάρτιση και επιτυχή ολοκλήρωση διαφόρων έργων χρηματοδοτούμενων από Ευρωπαϊκούς και Εθνικούς πόρους, έχει συμμετάσχει σε διεθνή συμβουλευτικά έργα ως μέλος του Bournemouth University eTourism Lab και έχει διδάξει ως λέκτορας στο Bournemouth University και στο Leeds Metropolitan Univeristy.

Κατά την εισήγησή του στην Οικονομική Επιτροπή, ο Περιφερειάρχης δήλωσε μεταξύ άλλων: «Τα τελευταία χρόνια, το Νότιο Αιγαίο και ο τομέας του τουρισμού  αντιμετώπισε με επιτυχία διάφορες κρίσεις, όπως το προσφυγικό-μεταναστευτικό, την δημοσιονομική, τις πτωχεύσεις Tour Operators, τα capital controls. Τα αντιμετώπισε όλα αυτά και έφερε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία του, σπάζοντας επι τέσσερα συνεχόμενα χρόνια κάθε ρεκόρ σε όλους τους τουριστικούς δείκτες. Η σημερινή όμως κρίση θέτει τον τομέα του Τουρισμού παγκοσμίως εκτός λειτουργίας. Χωρίς να είναι γνωστά ακόμα ούτε η μορφή της διασυνδεσιμότητας της χώρας την επόμενη μέρα ούτε πότε οι αγορές μας θα ανοίξουν για  ταξίδια, η προετοιμασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έχει ήδη ξεκινήσει. Η προσαρμογή και η μετάβαση σε σύγχρονα μοντέλα λειτουργίας αποτελούν μονόδρομο. Μονόδρομο συνιστά επίσης και η συνεχής παρακολούθηση τάσεων, εξελίξεων και δεδομένων. Για την επανατοποθέτηση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο παγκόσμιο restart, δουλεύουμε από σήμερα. Οποτεδήποτε έρθει η επανεκκίνηση του παγκόσμιου Τουρισμού, τα νησιά των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου θα είναι εκεί για να πρωταγωνιστήσουν ξανά και να δώσουν για μια ακόμη φορά εισόδημα και ελπίδα στους κατοίκους τους και στην πατρίδα μας»